وبلاگ اختصاصی محمود کریمی

به قرآن نگاهی نو کنیم همراه با اندیشه

به قرآن نگاهی نو کنیم همراه با اندیشه

وبلاگ اختصاصی محمود کریمی

خواندن قرآن برای ثواب تا کی ؟!
و خواندن قرآن برای فهمیدن و عمل کردن از کی؟!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سامانه آموزش الکترونیکی حامیم

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۳ ب.ظ

      

 با سامانه آموزش الکترونیکی حامیم بیشترآشنا شوید

برای آشنایی بیشتر با سامانه حامیم و استفاده از سایر دوره‌های آموزشی آن به نشانی haamim.ir مراجعه کنید.

  


در این برنامه امکان بهره‌گیری از تمامی دوره‌های سامانه آموزش الکترونیکی حامیم در اختیار شما قرار گرفته است. 
سامانه حامیم مجموعه‌ای به‌هم‌پیوسته از ابزارهای الکترونیکی است که امکان فعالیت و پیگیری فرایندهای آموزشی و یادگیری در زمینه‌های مرتبط با قرآن و علوم آن را از راه‌های گوناگون فراهم می‌آورد. این سامانه آموزشی را می‌توان نخستین مرجع جامع آموزش قرآن در فضای مجازی دانست که در کنار توجه به جنبه‌های محتوایی و اصول علمی آموزش، از آخرین دستاوردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات و روش‌های نوین یادگیری الکترونیکی برای تسهیل آموزش علوم و مهارت‌های قرآنی بهره می‌گیرد و این آموزش‌ها را هم از طریق صفحات وب و هم در ابزارهای همراه چون تبلت و موبایل در اختیار عموم قرار می‌دهد.
دوره‌های آموزشی این سامانه در چند گروه شامل قرائت (آموزش الفاظ نماز، روخوانی، روان‌‌خوانی، فصیح‌خوانی و تجوید قرآن)، تدبر (تفسیر ترتیبی و تفسیر ترتیبی قرآن)، علوم قرآنی و زبان قرآن تولید و ارائه شده است.
ویژگی مهم و انحصاری دوره‌های آموزشی گروه قرائت، همراه بودن این آموزش‌ها با امکان تعیین سطح فراگیران است. بر این اساس کاربران می‌توانند صدای قرائت خود را به سامانه ارسال و ارزیابی تخصصی آن را همراه با ویدیوهای آموزشی مورد نیاز و اختصاصی خود دریافت کنند.



نظرات  (۱)

بسیار سامانه خوبی است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی